وبینار برنامه ریزی تبلیغات برندینگ به همت انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری وسنی و در بستر بازار محتوای دیجیتال چارسوق برگزار می شود.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان با مباحث تبلیغات برندینگ و برنامه ریزی برای آن آشنا می‌شوند

مدرس این کارگاه دکتر علی محمدی، مدرس و مشاور حوزه تبلیغات است.
این کارگاه در روز جمعه ۲۶ اردیبهشت ذر ساعت ۱۶:۳۰ الی 19 بر بستر اپلیکیشن و سایت چارسوق برگزار خواهد شد.

مباحثی که قرار است در این کارگاه ارائه شود موارد زیر است:

  • آشنایی ابتدایی با مبانی برندینگ
  • فرآیند برندینگ، جوهره، هویت، تصویر، شخصیت و معماری برند
  • خطای برندینگ در صنعت تبلیغات ایران
  • هدف‌گذاری در تبلیغات برندینگ

اگر علاقمند به شرکت در این کارگاه هستید با شماره تلفن 09364684794 تماس بگیرید یا در تلگرام به آی دی @atu_bazargani پیام دهید.

ثبت نام زودهنگام در این کارگاه شامل تخفیف خواهد بود.